onsdag 30 november 2016

Konstvetenskap, höstterminen 2016

Lite fräschare uppdatering. Guu, va jag är dålig på att skriva blogg. Jag sitter på ett lärcenter och försöker komma ikapp med mina studier. Igen!!! Ja, jag vet...när ska jag bli klar?
Man blir väl aldrig det? Fullärd alltså. Jag läser konstvetenskap på distans mot Södertörns högskola i Stockholm. Jag tror att det var i de trakterna jag föddes en gång i tiden. Allting går i cirklar. jag borde göra ett fysiskt besök där och kolla läget. Det kanske skulle bli en lagom julresa?


Jag ska till Stockholm på juldagen och hälsa på min syster på Dalarö. Jag tror att det ligger i skärgården. Bara de två meningen andas idyll och romantik. Tänkte hon så när hon letade bostad där?

I alla fall måste jag komma ikapp med veckans inlämningsuppgifter. Jag gillar verkligen detta ämne. men varför är litteraturen alltid så tråkig? Eller, varför tycker jag det i alla fall? Undrar vad jag ska ta med mig till min syster...


Så, nu har jag börjat titta på julkalendern också. :P


Och här är lånad bild av Dalarö, tror jag...visst är det vackert?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar